Opis forum
Shinigami
---------------------------------------
Eishohaki
Umiejętność pozwalająca pominąć całą inkantację Kido. Mimo tego że skraca to czas potrzebny na rzucenie, drastycznie osłabia czar. Mistrzowie tej umiejętności potrafią rzucić czar o normalnej sile bez inkantacji a nawet wzmocnić go za pomocą reiatsu.
Niju Eisho
Umiejętność pozwalająca zmieszać inkantacje 2 całkowicie odrębnych Kido i rzucenie ich jednocześnie co pozwala zaoszczędzić czas oraz wprowadzić przeciwnika w błąd.
Kojutsu Eisho
Umiejętność drastycznie wzmacniająca rzucany czar. Użytkownik najpierw inicjuje zaklęcie a dopiero potem wypowiada inkantację. Jedynym dotychczasowym znanym użytkownikiem był Hachigen Ush?da.
Konso
Pogrzeb duszy. Użytkownik dotyka końcem rekojeści miecza czoła duszy co pozwala na wysłanie jej do Soul Society
Hanki
Uzytkownik emituje ilość reiatsu odpowiadającą ilości jaką przeciwnik włożył w atak. Pozwala to oprzeć się atakowi bez żadnych szkód.
Shunko
Zaawansowana technika łącząca walkę wręcz z Kido dla drastycznego zwiększenia zdolności ofensywnych Shinigami. Wysoko-poziomowe Kido przepływa przez ciało użytkownika wspomagając jego rece i nogi w bitwie. Kido może być także kontrolowane i wystrzeliwane z ciała w przeciwników. Mundury keisen nie mają pleców oraz naramienników ponieważ materiał jest rozrywany przez przepływ Kido.
Sebba
Tachnika pozwalająca kolistym ruchem ręki na twardym podłorzu zamienić je w piasek. Jedynym dotychczas znanym użytkownikiem był Ganju Shiba.
Renkan Seppa Shen
Potężniejsza wersja Sebba. Technika zamienia wszystkie powierzchnie(nie tylko w obszaże zakreślonym ręką) wokół użytkownika w piasek.
Shunpo
Pozwala pokonywać duże dystanse pojedyńczymi krokami. Yoruichi znana jest jako mistrzyni tej techniki. Technika podczas przemieszczania się wydaje charakterystyczny świszczący dźwięk.
Hoho
Najczęściej używane wraz z Shunpo. Pozwala Shinigami chodzić w powietrzu oraz powstrzymać opadanie przez koncentrację reiatsu pod stopami. Większość Shinigami kożysta z tej zdolności.
Senka
Specjalna technika rozwijająca Shunpo pozwalająca błyskawicznie przemieścić się za plecy przeciwnika a następnie zaatakować. Przeciwnik niejednokrotnie może nie być w stanie stwierdzić czy atak nastąpił z przodu czy z tyłu. Ponadto nawet dla zewnętrznego obserwatora może okazać się niemożliwe dostrzeżenie kiedy i przez kogo cel został zabity.
Utsusemi
Pozwala poruszać się z szybkością która pozostawia po sobie duplikaty używającej tej techniki osoby. Jeżeli użytkownik został zaatakowany może wydawać się nawet że odniósł obrażenia. Atakujący dopiero po chwili zorientuje się że kożystającego z tej techniki w rzeczywistości nie ma w danym miejscu.
Hakuda
Inaczej walka wręcz. Raczej nie używana przez Shinigami poza Oddziałami Specjalnymi(między innymi przez Soifon która opanowała walkę wręcz do perfekcji).
Ikkotsu
Potężne pojedyńcze udeżenie użyte pierwszy raz przez Yamamoto przeciwko Wonderweiss'owi. Siła techniki pozwala celnym uderzeniem zabić przeciwnika a w przypadku zablokowania ataku wyrzucić go z ogromną siłą która jest zdolna przebić go przez budynek.
Sokotsu
Silniejsza wersja Ikkotsu z użyciem obu rąk. Atak jest w stanie natychmiast zabić przeciwnika.
Oni Dekopin
Technika kumulująca w jednym palcu tyle energi fizycznej że jest ona w stanie trafionego oponenta przebić przez grube warstwy betonu.
Raioken
Seria niezwykle szybkich udeżeń pięśćmi. Technika była w stanie pozwolić Yoruichi na uszkodzenie pierwszej formy Aizen'a oraz zniszczenie części miasta w trakcie.
Gatoringu Jidanda
Kilkukrotne szybkie udeżenie stopą będące w stanie skruszyć maskę Pustego.
Sandobaggu Bito
Seria ekstremalnie szybkich udeżeń pięśćmi. Technika jest w stanie nie tylko zniszczyć maskę Menos Grande a także zdezintegrować całe jego ciało.
Panchira Torunedo
Technika pozwalająca wykonać serię wirujących kopniaków umożliwiających zaatakowanie kilku przeciwników jednocześnie w około.
Kazaguruma
Technika pozwalająca wykonać miażdzący kopniak zaraz po salcie. Po wykonaniu użytkownik wyrzucany jest spowrotem na sporą odległość.
Zanjutsu
Umiejętność którą posiada większość Shinigami. Pozwala władać mieczem.
Agitowari
Potężny pionowy atak będący w stanie przeciąć przeciwnika na pół.
Shikai
Shinigami po porozumieniu z swoim Zanpakutou jest w stanie przelać jego energię w miecz nadając mu unikatową formę oraz zdolności.
Bankai
W przeciwieństwie do Shikai gdzie energia zostaje ukształtowana wewnątrz miecza Bankai pozwala a uwolnienie oraz manifestacje energii Zanpakutou na zewnąątrz. Forma niezwykle trudna do osiągnięcia i charakteryzująca się zazwyczaj imponującym wyglądem. Tylko nieliczni Shinigami są w stanie osiągnąć ten poziom.
Hollow
---------------------------------------
Szybka regeneracja
Umiejętność pozwalająca pustym leczyć obrażenia w szybkim tempie. Zazwyczaj umiejętność tą posiadają Menosy klasy Gillian.
Cero
Użytkownik gromadzi czerwoną kulę energii w jednym miejscu wystrzeliwując ją następnie potężnym promieniem. Jedynie puści klasy Menos potrafią kożystać z tej zdolności.
Negacion
Użytkownik wysyła na cel kolumnę jasnego światła która wysyła go do Hueco Mundo jednocześnie osłaniając przed wszelkimi obrażeniami. Jedynie puści klasy Menos potrafią kożystać z tej zdolności.
Garaganta
Pozwala rozerwać użytkownikowi przestrzeń pomiędzy dwoma wymiarami. Utworzone w ten sposób przejście jest bardzo niestabilne i wymaga koncentrowania reiatsu w celu przejścia przez wyrwę.
Offline
Fajnie nawet Idealnie zrobiłeś Shinigami , wszystko starannie napisane . Ale Hollow mało za mało Ale także ładnie napisane . Czekam na opis Vizardów . Podsumowanie Shinigami Spoko Hollow za mało ale Dokładnie opisane
.
Pozdrawiam Ichamaru
Offline
Kebabie, zamierzasz wprowadzić Quincy od razu po starcie PBF'a (albo, jak wolisz, PBI ), jako że pojawili się w Bleachu? Nadal mało o nich wiadomo, ale zawsze można dodawać techniki na bieżąco. Sam nie mam ochoty czekać kilku lat na zakończenie arc'u, a przecież wiemy już o ich najważniejszych umiejętnościach.
Offline